Tuesday, 20 October 2015

Как да постигнем успех

Как бихме могли да избегнем страхът от успеха ?
Какво всъщност е страхът от успеха – това по-скоро е страх от провалът .  Ние си казваме  НЕ , НЕ МОГА ,СТРАХУВАМ СЕ , СТРАХ МЕ Е , АМИ АКО НЕ УСПЕЯ ,АМИ АКО СЕ ПРОВАЛЯ ?!
Именно този страх блокира възможността за успех! Възможност , която ние самите трябва да не изпускаме и колкото и да ни е страх от неуспеха . Ние винаги трябва да се борим и да не се предаваме колкото и да ни е трудно . За да може един ден да сме доволни и да не сме живяли напразно , да сме успяли да овладеем това странно чувство – страхът и да се чувстваме свободни и успешни ! Е какво толкова дори и да не успеем , по-важното е че сме опитали и не сме подвластни вече на чувството ,което се е опитало да ни контролира .
Често ние си мислим  - НЕ МОГА , НЕ СЪМ ДОСТАТЪЧНО ДОБЪР ЗА ДА ПОСТИГНА УСПЕХА ! А именно по този начин ние самите си поставяме една граница , границата при която успехът никога няма да ни споходи , сякаш ние се програмираме. Трябва да знаем че магическата дума
За успех на всеки един език и за всеки един индивид на тази Земя  това е  МОГА  . Аз мога  - се противопоставя на страха и вдъхва увереност във нас самите ! АЗ МОГА да направя всичко , което съм си поставил за цел , УМЪТ ми може да постигне всичко . Изричайки тези думи на глас или макар само  мислейки си вие програмирате себе си за успех !
КАК ДА СЪЗДАДЕМ ВЯРА В СЕБЕ СИ КОГАТО ХОРАТА КОИТО НИ ЗАОБИКАЛЯТ И НА КОИТО СМЕ РАЗЧИТАЛИ , НЕ НИ ПОДКРЕПЯТ ?!
Вие самите трябва да изградите много ясни цели и да знаете дълбоко в сърцето си , че каквато и цел си поставите , съставяйки план за усъществяването й ще постигнете изпълнението й !
Трябва да сте много отговорни . Думите са : АЗ СЪМ ОТГОВОРЕН . Не трябва да обвинявате никой друг за ситуацията в която сте  и никога да не се оплаквате . А също така много важно е и никога не го забравяйте ! Не се самокритикувайте ! 
Винаги си повтаряйте :  Аз съм отговорен за моя собствен живот  !
Аз мога , Аз съм уникален , Аз съм достатъчно силен , Аз се харесвам такъв какъвто съм !
Повтаряйки тези положителни утвърждения , вие ще се програмирате към по-добро , към един нов живот пълен с успехи . Така вие ще изолирате негативната среда и ще изградите един в пъти по – пълноценен живот без страх .
Как може да избегнете негативното натрупано във вас самите ?!
Трябва да избягвате чуждото негативно мнение .  Било то как сте облечен ,  как сте гримиран , какви обувки носите , каква прическа имате и така нататък . Ако вие самите се чувставате добре значи няма смисъл да се вслушвате в хората . Ако вие самите смятате , че сте на правилният път и в правилната посока , то всичко останало няма значение ! Ако някой не ви харесва това не е ваш проблем . Помнете никога ,ама никога не може да се харесате на всички. Едни ще ви харесват , а други не ! За това бих казала да не ви пука от това !

Вие сте вие . Аз съм аз . Всеки е уникален по свое му . Бъдете себе си !Вярвайте в себе си и в успехите си ! Вие сте онези , които могат да постигнат всичко ! Стига да сте упорити и да не се предавате лесно ! Вие сте тези , които могат ! И не забравяйте : АЗ МОГА ,АЗ ОБИЧАМ СЕБЕ СИ  и УСПЕХЪТ ще бъде с вас !                                                 21.10.2015 Симона 

No comments:

Post a Comment