Sunday, 25 October 2015

малките неща :)

Здравейте на всички вас !  :) Искам да ви пожелая една прекрасна и слънчева неделя и не забравяйте да се радвате и да благодарите за всичко онова което имате ! Наслаждавайте се на всеки един ден  и не забравяйте да бъдете и да обичате КОГО ? Себе си !  Защото животът ви обича Обичайте се и Вие !!!  Хев ъ ловли дей ! Както казват англичаните ;) !


Неделя
И ето станах тази сутрин рано
И  искам чаша чай да си направя само!
И после с книга във ръка ,
да остана аз сама !
Да чета и да творя ,
за живота аз да поговоря !
Не искам аз за щастие да моля ,
то при мен дошло е с воля !
Ах , колко скромен би могъл да бъде ,
той човека ,
Да открие лесно светъл път към
своята пътека!
Да се радва все на малките неща !
Да е благодарен ,той за своята съдба !
И нека всички ние със усмивка –
Всяка една Неделя – да си даваме почивка !
Ах ,колко хубава е таз Неделя !
Чудя се с кого аз следобяда ще споделя !
Слънчево и топло е навън ,
Но изглежда това не е сън !
Радвай се на всеки слънчев ден !

И казвай си Прекрасен ще е той за мен !!!                 
                                         25. 10 .2015 / Симона 

No comments:

Post a Comment