Sunday, 1 November 2015

Нещо лично

Здравейте скъпи читатели , приятели , здравейте на всички онези,  които сте отворили моят блог в момента ! Всички ние знаем какъв ден е днес. Бих искала да ви поздравя в този светъл за всички нас Българи празник ! Денят на народните будители , нашият празник искам да призная колко съм горда , че съм българка и въпреки че от доста време не живея в България по стечение на обстоятелствата ! Искам да кажа колко много обичам нашата Родина и колко много ми липсва тя !   Обичам те, Родино и винаги за теб милея !  И ми се иска повечето българи, които от доста време не живеем в България да не забравяме корените си , да не забравяме от къде идваме, кои са онези светли имена в историята да ги пазим винаги в сърцата си и да сме благодарни за образованието и книжовността която имаме !
Публикувам едно от моите стихотворения тук надявам се да ви хареса !


          ЛОНДОН  / БЪЛГАРИЯ

Лондон ,той градът на скъпите коли !
Град , във който можеш да сбъднеш своите мечти !
Лондон никога не спи !
Всяка петък вечер си на купон , нали !?
Този град , толкова голям ,
но понякога се чувстваш сам !
В него са събрани хиляди , безброй съдби !
Хора и култури – толкова различни ,
че човек дори не би могъл да си помисли ...!
В Лондон отдавна аз живея ,
но все за България милея !
Моята Родина – мила , свята !
Семейството , приятели , страната .....!
Обичам те Българийо , но и Лондон аз харесвам !
И разни странни чувства аз във себе си примесвам !
Радост и тъга  .......
Дали все ще е така ? !
Дали някога ще се завърна там,  далече !
И питам се дали не е късно вече ? !
Дали все така аз ще тъгувам ....?!
Днеска Тук , а утре Там и

Все така аз ще пътувам ! .........                                                 1. 11 . 2015  / Симона 

No comments:

Post a Comment